Denk mee met onze visie op betalen en maak de klantboodschappen vanuit de ontvanger. Want veel klanten kennen de betaalopties van Zilveren Kruis niet. Vanuit deze vraag onderzocht ik samen met het projectteam de quick wins in communicatieverbeteringen. Ik maakte klantboodschappen en (her)schreef content op de website van Zilveren Kruis. Zoals een afschrijfalert voor specifieke klantgroepen (half- en jaarbetalers). En een bevestiging van betaling. Natuurlijk voldoen we aan de eisen van de AFM en schreef ik in B1. Ik begeleidde hiervoor de interne goedkeuringsprocedure via Sharepoint. Ook maakte ik en plan van aanpak voor het (eenduidig) gebruik van terminologie.

De resultaten op een rij:

  • Concurrentie onderzoek doen op visie op betalen en resultaten weergeven in een PTT presentatie
  • Meedenken op de formulering van de nieuwe visie op Makkelijk Betalen
  • Maken van een voorstel voor visuele communicatie rond Makkelijk Betalen voor intern gebruik
  • Schrijven van content over de afschrijfdatum in de nieuwsbrief klanten augustus 2019
  • Contentaanpassingen website over de afschrijfdatum
  • Advisering over AVE tekst
  • Plan maken voor interne communicatie 9+ klantbeleving (samen met Ilse Kaljee, communicatieadviseur), basis op orde en contentkalender
  • Content voor Afschrijfalerts jaarbetalers maken
  • Content voor een excuusmail borderel jaarbetalers maken
  • Content voor bevestiging van de betaling jaarbetaling maken
  • Quick wins in webteksten, sitesearch en klantcommunicatie
  • Gebruik van terminologie woordenlijst B1 en plan van aanpak maken

Geef een antwoord