Help ons bij de zichtbaarheid en vindbaarheid van GGZ Online (een nieuwe dienst) voor onze klanten. Zo maakte ik –  samen met een collega communicatie adviseur en zorginkoop – een geheel nieuwe consumentenpagina op de website van Zilveren Kruis, pop-ups en verschillende publicaties op sociale media en andere kanalen over GGZ online. In de targetting werd uitdrukkelijk rekening gehouden met de privacy. Ik zorgde dat het Ministerie van VWS het thema op haar website de Juiste Zorg op de Juiste Plek plaatste. Andere vragen vanuit het team waren verslaglegging van een drieluik events NRC Live ‘de toekomst van de zorgprofessionals’ die Zilveren Kruis actief ondersteunde voor interne communicatie en hulp bij het redigeren van presentaties, webteksten voor zorgaanbieders en een uitnodiging voor een webinar voor zorgaanbieders.

De resultaten op een rij:

  • Schrijven van de content voor een nieuwe webpagina voor consumenten over GGZ Online (ism de webredactie)
  • Aanpassen van de contentpagina voor zorgaanbieders ZAB over GGZ Online
  • Aanmelden content over GGZ online op de website JZOJP (VWS)
  • Bijwonen 2 NRC live events voor het maken van een verslag en de interne communicatie op achmeanet en LinkedIN.
  • Nieuws over de actuele stand van contractering door een interview op achmeanet + narrowcasting
  • Ondersteunen van de communicatie over Zilveren Kruis verhuist: schrijven van de updates (mailings) naar medewerkers + bijwerken dossierpagina op het intranet
  • Advisering over de (interne) concept presentatie Meer tijd voor zorg in lijn met de nieuwe merkpositionering
  • Aanpassen contentpagina voor consumenten over Zorg in de wijk
  • Advisering over de communicatie van het Webinar telebegeleiding (redigeren uitnodiging, de opmaak en sociale media posts).

Geef een antwoord